21 Nisan 2016 Perşembe

Selam seks hikayesi severler. Yaklaşık 1 yıl önce yaşadığım bir seks hikayemi sizlerle de paylaşmak istiyorum. O zamanlar hayatımda hiç kimse yoktu ve çapkın bir adam olduğum için durmadan yeni bayanlar ile tanışıyor, kendime yeni yeni heyecanlar arıyordum. Yine öyle bir günde netten Harika adından bir kadınla tanıştım. Tabi Harika ile kısa sürede sohbetimiz sekse döndü. Bana seksi resimlerini yolladı. Gerçekten de adı gibi harika bir kadındı. Onunla sikişmek onu altımda inletmek için can atmaya başlamıştım. Birkaç gün daha internet üzerinden sohbet edip birbirimize güven duymaya başlayınca onu eve davet etmeye karar verdim. lezbiyenler Bu teklifi ona da yaptım. Kabul etmeyeceği konusunda endişe duyuyordum ama beklediğim gibi olmadı ve kabul etti. Onunla akşam buluşup bir mekana gittik ama ben eve gitmek için sabırsızlanıyordum kadın gerçekten de çok seksiydi. Neyse biraz mekanda bir şeyler içtik ve daha sonrasında da eve gitmek için taksiye bindik. Kadın o kadar ateşli ve istekliydi ki daha takside elini sikime atmış ve okşamaya başlamıştı. 20 dakika kadar süren yolculuğumuzda takside boşalmamak için kendimi zor tutum. Apartmandan içeriye girer girmez de daha asansörde kadının dudaklarına yapıştım ve deli gibi öpüşmeye başladık. Zaten gece geç saatlerdi asansörde soyunmaya başlamıştık. İnanın eve girdiğimizde yarı çıplak haldeydik. İçeriye sevişerek girdik. Birbirimizi yalayıp yutacak hale gelmiştik. Kadın hemen önümde diz çökerek sikimi ağzıma aldı ve yalamaya başladı. O dil darbeleri gerçekten beni çıldırtmıştı. Saçlarından kavradığım gibi boğazına kadar sokup çıkarmaya başladım. Zaten azgındım ve duramadım ağzına patladım. Kadın da kendinden geçmişti bütün döllerimi yuttu ama doymadı yeniden sikimi kaldırdı ve hadi artık içime gir yanıyorum dedi. Ben durur muyum hemen onu duvara dayadım ve topuklu ayakkabılarını hiç çıkarmadan bir bacağını kaldırarak amına alttan kökledim. Harika, çok güzel sesler çıkarıyordu sikilirken. Benim yerimde kim olsa bu kadını siktikçe sikmek isterdi bundan emindim. Ben de öyle yaptım o gece kadını amından götünden ağzından her yerinden siktim. Her yerini döllerimle doldurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder