29 Eylül 2015 Salı

İddaa oran şikesi

Evet beyler ilk olarak kendimi tanıtmak istiyorum, adım bodrumlu iddaa uzmanı fatih olarak bilinir. Öncelikle herkese şunu hatırlatmak isterim ki, iddaa büyük bir oyundur ve bu düzen içinde devam eder etmekte zorundadır çünkü bu sistem böyle gelmiş ve böylede gidecektir kuşkusuz. Benden beklentilerinizi az çok biliyorum ve durumun oldukça farkındayım, sizlere iddanın en ufak bir açıgını sizlerle paylaşmak istiyorum. Ve şununda farkında olmanızı isterim ki iddaa babalarının en büyük kazanç sağladıkları gün pazartesi ve cuma olmak üzere bu iki gündür. Neden mi çünkü az maç olması onların için daha büyük kazanç ve genel olarak o maçlara şikeler yapılmaktadır. Gelelim pazartesi ve cuma günleri oynanılması gereken bahis oranlarına, ben sizlere iki türlü bahis açıgını anlatıcagım. İlk olarak 1.50  - 3.50 - 4.30 olmak üzere ev sahibi, beraberlik ve konuk ekip olmak üzere maç sonucu olarak direk oynanmaktadır. Ben size şunu söyliyim hiç çekinmeden deplasmana ilk yarı ve maç sonucu gönül rahatlıgı ile bahis yapabilirsiniz. Bugun için söylemek istedigim sadece bu açıktır, bir başka yazımda görüşmek dilegiyle esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder